top of page

Włoska biesiada publikacja- Italian dinner publication

Cześć!

Mam wspaniałą wiadomość, którą chcę się z Wami podzielić.☺️☺️☺️

Opublikowano moją sesję w hiszpańskim magazynie Vous!!!

Ten miesięcznik jest kolekcją dzieł stworzonych przez wielu międzynarodowych fotografów i dlatego tak bardzo się cieszę, że mogłam do nich dołączyć. Ciężko pracowaliśmy wszyscy razem, ja i moje dziewczyny:

- Natalia Pałka make up

- Modelki

Anna Kramer

Hanna Górska

Rhiam Stone

Zuzanna Strączek

Izabela Chachurska

I zrobiliśmy to😁💪

Jestem bardzo wdzięczna, że miałam tak wspaniały zespół❤️ i że nasza praca została doceniona, właśnie dzięki publikacji magazynu Vous.


W sierpniowym numerze możecie zobaczyć moją pracę, a dokładnie sesję zdjęciową zatytułowaną „Włoska biesiada”, do której zainspirowała mnie włoska moda i kuchnia.

Zdjęcia ukazują radośnie goszczące się dziewczyny, która świetnie bawią się w swoim towarzystwie przy lampce wina i misce makaronu.

Sesja wykonana została w bardzo klimatycznej Trattorii Soprano w centrum Krakowa.


Ja już nie mogę się doczekać, kiedy otrzymam fizyczną wersje magazynu i będę mogła przewrócić te kartki papieru.

Magazyn możecie zamówić odwiedzajac stronę magcloud.com/user/vous.


Dajcie znać, co o tym myślicie😉

















Ubrania Dolce&Gabbana i żakiet torridesign


Larose

You Might Also Like:
bottom of page