top of page

The Artist - publikacja dla magazynu IMIRAGE




Cześć!

Miło Cię tu znowu widzieć ;).

Mam kolejną świetną informację, którą chciałabym się z Wami podzielić. Już od wczoraj możecie oglądać moją ostatnią sesje z Warszawy, pt " Artystka" w publikacji Magazynu IMIRAGE !!!


Ogromnie się cieszę, że teraz każdy z Was może mieć moje zdjęcia w swoim domu. Magazyn sprzedawany w Nowym Jorku, Toronto i Budapeszcie, ale jest możliwa dostawa do Polski. Wystarczy, że wejdziecie na stronie https://www.magcloud.com/browse/issue/2066075


Zanim weźmiecie się za zamawianie magazynu ;), chcę zapoznać Was z koncepcją całego projektu.

"Artystka"/ " The Artist "


Całą sesję zdjęciową, pt. "Artystka" stworzyłam inspirując się samym muzeum i jego kolekcjami sztuki.

Plan zdjęciowy miał miejsce w Muzeum Narodowym w Warszawie, ubrania to ręczna robota polskiej młodej projektantki Klaudii Szot, a biżuteria to dzieło innej polskiej projektantki Kasi Wójcik. Zależy mi na tym, aby wspierać młodych artystów i ukazywać ich prace światu. Zaprezentowałyśmy wraz z modelką Anastasią Revą nowoczesną i awangardową modę w zestawieniu z dziełami sztuki dawnej, pokazując w ten sposób związek między nimi.



































Larose

You Might Also Like:
bottom of page